mera sovmorgon tack

åh va irriterande..
jag frågade pappa igår ifall jag kunde få skjuts
eller övningsköra in till skolan idag
för jag orkar inte åka buss.
men han sa neeej, ja har massa annat att göra.
men jaha, jahaaaaaaa?
nu när jag har varit vaken i en timma
och snart är redo att pallra mig iväg till bussen,
DÅ säger han att han kan skjutsa mig.
hade han sagt det igår hade jag typ kunnat gått upp typ.. nu.

idag påminde sofia mig om att vi har idrottsdag.
vi ska gå ända till sandviken! fysatan.
förra året skolkade vi haha,
det fick vi skit för.
så nu måste man väl vara med.


inte den vackraste bilden kanske.
året var 2006, jag gick i 9an, och jag hade jättevita tänder på den tiden.
jag ska sluta med kaffe. nu. right here right now! nothing is impossible.
jo. jag kan inte sluta. det är grejen. beroende.
(och så hade jag finare hår än nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback