mvg på bollsport!

sofia är lite söt.
lucinda : är sofia här?
sofia : nej.. ELLER JO DET ÄR JAG JU!
hahaha hon är så borta ibland : )
vi hade muntligt nationellt prov på engelskan.
jag fick VG, det är jag otroligt förvånad över med tanke på hur dålig jag var.

alltså, fy fan vilket jobbigt MAKU-prov. det var säkert över 200 frågor!
vi satt i två timmar och fick nog skrivkramp allihopa!

Dragan berättade att jag fick VG i Idrott vilket jag är ganska nöjd med.
MEN, han sa att jag hade MVG i alla sorters bollsporter!
men det var Orientering som drog ner mig till VG och ett G på ett arbete.
det var ju lite synd, men jag gråter inte!

Kommentarer
Postat av: jenny

va duktig du är :D stolt över dig ;)

2008-05-12 @ 21:20:19
Postat av: Anna

va söt du är, tack så mycket :D

Postat av: Anna

va söt du är, tack så mycket :D

2008-05-12 @ 21:28:50
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback