my bike mike

snart ska jag ut och cykla med min vän elin!
det kan bli mysigt, inte ofta cykeln åker fram direkt.

dagen började med att fixa mat åt frisör 3:orna.
som tack för att de (fast egentligen så var det 2:orna som fixade håret på oss)
tvättade håret och klippte oss gratis när vi började 1:an.
det blev grekisk sallad, kyckling med dragonssås
(jag & sofia gjorde den goda såsen)
och hallonmousse med knäckflarn till efterrätt!

efter det var vi tvugna att ta oss till Nobelstadion
på en kvart från skolan för att ha friidrott!
det tog lite längre tid än en kvart. man behöver minst 30 min!
jag hoppade höjdhopp!

ciao

Kommentarer
Postat av: Sophie

vi klipper oss ju jämt gratis :)

Postat av: Anna

haha de är sant. men va ska man säga då? ^^

2008-05-08 @ 22:00:30
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback