UF-mässan i Sthlm!

Igår följde jag & Madde med Christer (sjögren, hahaha) till Stockholm i år igen!
Vi åkte med nästan hela HR1 och OP1.
Vi hade tävling på vägen dit. haha, samma dock som förra året.
Så trots att jag & madde vann så fick vi inte första pris.

Mässan va helt okej. Träffade TEA där!
I stockholm på en mässa av alla platser i Sverige.
Har knappt träffat henne någonting sen högstadiet. Så de va trevligt : )

När vi hade varit där i ca 2 timmar, åkte vi till stan för att shoppa loss.
hittade inte så mycket som jag hade hoppats,
men det var väl tur för nu har jag inte några pengar kvar.
Det blev iallafall två tröjor, navelpiercing, parfym och lite smått & gott.

När vi satt på Burger King kom Helena af Sandberg in.

På hemvägen blev det allsång (ensång) för hela slanten.
Ända hem till Karlskoga!
Det var (kan inte stava hennes namn) Kortcha (?) 
som hade micken för det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback