all hope is gone

det blev en lång dag i skolan. samhäll, svenska och religion stod på första delen av dagens schema.
fick reda på att jag har Väl tillfredställande i samhäll, lite skillnad från förra året då jag knappt var godkänd ens. Och så fick jag VG på religionsprovet! alltså jag är sjukt bra, höhö.

efter de lektionerna gick vi in i köket och bakade tårtbottnar och kakor. Och sen fick vi storstäda efter att ettorna hade varit där och kladdat ner som vanligt. Men vi fick lite lön för mödan, nämligen en massa fika!

Efter skolan bowlade jag med Julia och nu ska jag plugga realismen/naturalismen som vi har prov på imorgon. wish me good luck!

hahaha, roligaste idag:
- jag ser inte så bra när jag är trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback