några bilder från göteborg

första dagen var vi hos lina & rasmus mest bara, gick en snabbis på stan.
sen åkte vi o bada bubbelpool o drack lite med bror i baren, haa:)


bror och lottenpotten som inte nådde till botten, höhö!

andra dagen spenderades mest på stan, sen drog vi ut på nån iteliensk restaurang och firade mamma!
hängde med lina, rasmus, alexander och crisse på festligheter sen! det var riktigt roligt:) inte varje dag man dansar med en ko heller! höhö. sen gick det inga bussar hem för min del, så stannade kvar hos syster över natten och åkte hem igen på morgonen.


lancelot busade runt som vanligt!


min fina familia, höhö ida och mamma.
(mamma lyckas alltid på kort måste jag säga)


hehe, alltså. vi lyckades ju fånga min lysande bh iallefall, haha!
men vet inte om vi lyckades med något annat på denna bild jag & rasmus!


haha osnyggast, men här dansar jag med kon.


röke tjittjatt typ!


alla var rosa


eeheee, typ lite seg man var, men vi hade kul! =)

den tredje dagen, (som var min mammas födelsedag, fars dag och farfars födelsedag) avslutade vi helgen med att gå på stan igen!

lätt värd helg:)
åker ner igen i december någongång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback