bilder från helgen


vi började kvällen hos sarah, men åkte senare in till linn som hade halloweenfest.
fast vi blev så rädda så vi drog vidare sen till robin.


elin är alltid snygg!


haha sen drog vi till robin. ja va väl lite väl partej
o sarah var också det även om hon ser lite uttråkad ut på bilden, höhö.


peo är tönt som bara drog till stockholm idag i FYRA VECKOR utan mig.


jag och holm var så mysiga


här är vi. gänget. hahaha, Tutteboa säger jag bara, TUTTEBOA!


jag & alla mina dagiskompisar var kära i robin när vi var små. haha


såhär stort blev ett blåmärke efter att jag hade halkat, höhö.

Kommentarer
Postat av: pau

HAHHA men seriöst vilket blåmärke :O



och Tutatoa :D hahhhhhhaa

2008-11-08 @ 15:19:42
Postat av: Bea

Haha , jag kommer ihåg att vi va kära i honom, alla tjejer..

Jag sa det till honom när jag träffade honom på wickan sist, usch va skämmigt :P

Måste ses nån dag btw ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback