i get so distracted by people around

en ganska seg men trevlig dag. tiden i skolan var dryg och vi hade svenska prov. men sen så fikade jag på paris med sofia, vi snackade om djur, pinsamheter, sport och problem här i världen. haha men ja, vi har planerat lite mer nu också, så nästa helg blire mys hos mig och därefter troligtvis brickan eller så! vi får passa på nu innan hon åker till franceeee!

sen var det bowling för min del, det var en jäkel där och blixtrade lite på oss. så ni får väl hålla utkik i tidningen. he he eh..
nejmen, det gick bra att spela faktiskt!

idag var jag ungefär fem centimeter från en våldtäcksman. huh, scary som fan! han stod där uppe i trappan vid stora rondellen vid min skola. fyfan. jag visste dock inte att det var han, fick höra det när natalie som hade gått bakom mig kom till skolan! she called the police, jag vet inte hur det blev med saken men.. så akta er för en gubbe i röd jacka, haha.


Kommentarer
Postat av: K R A B B A N

JAAA! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback