På hörnet Av hörnet I hörnet Av något hörn

fredagen med sofia h, sofia l, kajsa, helen och boris var ap bra! satans roligt och ganska hårt om man säger så! höhö.
kajsa, sofia h och sofia l innan vi drog iväg till örebro.


boris och helen, vilka sötingar!


haha, ja. galet. här sjöngs det på gambianska bl.a!


min krabba och jag stortrivdes!


alltid lika många kort på henne och mig haha vilka nördar liksom=)


kajsert var happi. ännis var trög.


haha goa de är. här mellanlandade vi föressten på MM-baren, innan vi drog till Stället på hörnet i hörnet av torget, eller vad det nu kallades, haha.


akta sofia lindgren, de är beroendeframkallat förtusan! höhö.


alltid så gosiga, en av skogsmullarna, puss-ännis och den spanska bäbisen, haha


puss på sofia som jag alltid har så galet roligt med!
sen blev det lite väl tufft, haha

det finns änven filmer från kvällen, hahaha. det kanske dyker upp!

Kommentarer
Postat av: sofia

KUL KUL KUL! ÄLSKAR DIG ANNIS! <3

Postat av: sofia

vad braaa :D <3<3<3

2008-11-23 @ 21:03:54
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback