kunde de också göra så, bara lämna allt och gå?

när lina kommer hem över jul ska vi göra en massa julgodis! jag längtar som as.
men innan hon kommer hem ska jag till henne i göteborg, så på lördag åker jag och pappa ner. jag ska guida pappa där borta, höhö. sist när jag skulle lära siv vägen till lina så blev det jättefel. jag sa : "här åkte jag och lina in .. (siv svänger fort som fan upp på vägen) när vi åkte fel .." man får hänga med i svängarna där nere alltså. huh. men nu kan jag ju hitta ut därifrån så ifall pappa gör likadant (om jag inte vänder på meningen eller nåt) så vet jag ju hur vi kommer därifrån iallafall. det är ju bra.

imogon har jag prov, sen ska jag och hanna göra vinarbete, efter det har jag värsta mötet med sofia, haha. och sen är det tänk att jag ska avsluta dagen med träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback