PARTY PARTY

gör mig nu iordning inför kvällen. det blir att dra till sofia h snart, för att sedan dra vidare till örebro, som förra fredagen. men denna gång med fler människor och till Stället, denna gång! DET BLIR KUUUUUL!

idag stod restaurangdag på schemat och servering gällde för mig.
jag fick vara bossen för dagen, alltså hovmästare! vi hade fullbokat och det var skitkul, trots att vi knappt fick en enda liten matbit, vi i serveringen och så var vi inte fulländad personal. (som vanligt ungefär) vi fick ju tårta för att emma äntligen fyllde 18 år!! haha
vi klarade oss utan mattias idag, han gick bara runt och noterade bra/dåligheter som vi gjorde. jag var typ stirrig tydligen. det ända dåliga jag fick. haha.

NEJ,nu måste jag fica klart här. HA EN KUL KVÄLL!


den här vackra bilden pryder mitt skåp in schuuul


Kommentarer
Postat av: sofia

JÄDRAR VA KUL DE VA IGÅR!!! UJUJJUJJ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback