själv bor jag här och vad gör jag? hey hey, jag åker buss..


igår lyssnade jag på Min ofödde bror när jag var påväg hem från skolan med bussen.

de va lite roligt (tyckte jag) för att när de sjöng "när du hör det här ljudet *boom* är det dags att byta stad" och aa, när jag hörde det ljudet (aa, fast i låten asså) så åkte jag precis in i dfs (böt då alltså stad).

sen sjöng de "dags för dig att dra kompis" då tänkte jag. "japp, det stämmer det, nu ska jag av.."

efter det sjunger de "ge mig en för min ofödde bror *klapp* " så ställde sig en tant upp för att hon skulle av.

sen sjöng dem "ge mig två för min ofödde bror *klapp klapp*  " då ställde jag mig också upp.

så tittade jag bak när de sjöng "ge mig tre för min ofödde bror *klapp klapp klapp* " så ställde sig en gubbe upp också.

och så tittade jag fram igen och då ställde sig en fjärde person upp när de tillslut sjöng "och ge mig nu fyra för min ofödde bror *klapp klapp klapp klapp* "

JAG ÄR SÅ FETT JÄVLA GRYM IBLAND

Kommentarer
Postat av: sofia

haha ja de va bara slutet som va fel, de skulle va 74510019942499 har jag för mig :P men nu e väl de också fel för ja ska va så präktig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback