this old love

så jävla klantigt, när jag hade gått halvvägs till bussen efter skolan, i den blöta snön, tänkte jag
"haha, fan va surt om jag hade glömt religionböckerna. ja hinner preciiiis till bussen, yes"
så tittar jag ner i väskan, och VA!? där ligger inga jävla böcker!!!
det var bara att traska tillbaka i den blöta snön och hämta böckerna, sitta på busstation i en halvtimma i dyngsura skor som det bara droppade vatten av och ta nästa buss. men men, nu sitter jag här i ett härligt fotbad med lussebulle och pepparkaka!

vi blandade sour & fizz och cointreau drinkar idag.
testade även att smälla lite tequila knack i bordet.
gött, ska jag köra på i helgen! höhö

stina flyttade fram hygienprovet ÄNNU en gång, denna gång till januari.
när skulle vi haft det från början? oktober? haha hon är så lat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback