sometimes life is a bitterpill

haha tja. ja har en jävla finne under läppen, skämta inte att hela läppen har svullnat upp heller eller så! de gör jäkligt ont. jättekul för er att veta tänkte jag!

imorgon har jag hotellprov. jippi. har inget att plugga på här hemma. har förövrigt en massa andra saker också som tex hygienfrågor som vi har ett stort prov på snart, religion, svenska, nåt vinarbete som jag inte vet ett dugg om? och min drömbar som ska vara klar. de va typ gröt som greta sa, haha. alltså.. orkar inte.


Kommentarer
Postat av: hanna

vi har ju massa saker att göra ju :S jätte många prov ju :s

Postat av: Sophie

Jag vet att du kommer bli glad imorgon Anna, för sur får du inte bli. Ja mer än så säger jag inte =)

2008-11-10 @ 20:56:02
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback