i got to run away

har inte orkat lagt in bilder från gårdagen än, som vanligt ungefär då :P eh, men de var jätteroligt iallafall, det blev först lite gött hemma hos madson, och sen vidare till pastabaren & klaras i örebro. jag var helt sjukt trött men försökte ha så kul jag bara orkade ändå! blev inget krypande på golvet denna gång med sofia, men vänta ni bara, haha! ;D galen den tjejen :D

bilder kommer när latisen här orkar ladda upp dom.

idag har jag inte gjort nåt speciellt, lekt med lancelot och kollat på filmer jag glömt bort att titta på. bl.a Juno & Meet Bill.

snart ska jag ge Stjärnor på is en chans. det påminner väl om Lets dance och sånt som jag annars aldrig brukar gilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback