smoothie

jag, hanna & kalle har Hälsosamma drinkar, smoothies och sånt dära som projektarbete. Har ju inte riktigt kommit igång än, men iallafall så ska vi testa drinkar som är bra för oss själva till att börja med. Jag ska tex ha en drink mot mitt dåliga immunförsvar. Så för mig blir det c-vitaminrika och färgstarka drinkar. Hanna vill ha en mättande drink eftersom hon lätt blir så hungrig. Och så vill självklart Kalle ha en drink på pizza, cola och en liten ärta för att hålla sig pigg! haha.


en drink till mig, en drink till hanna och en drink till kalle.
( det syns att den mittersta drinken är hannas, den innehåller minst. )

Kommentarer
Postat av: Hur dricker du ur glaset kyckling, använder du dropp eller? :

Hur dricker du ur glaset kyckling, använder du dropp eller?

2008-10-06 @ 20:28:36
Postat av: hanna

varför skulle jag ha den med minst i? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback