Bilder från Beas fest

gokväll

igår var vi ju hos bea, det var mycket kul där med trevligt folk :)
sen skulle vi vidare till statt, men jag ångrade mig när vi kom dit.
drog hem istället för jag va ganska så opigg.


jag gjorde lite drinkar till mig & lina innan vi gick bort till bea.


bea & lollo


lina & anna


dagisbea & jag :p


jag och en av alla elin som jobbar på kronhallen, höhö


elin som jobbar på kronhallen, tillsammans med elin som jobbar på kronhallen!
(egentligen heter elin till vänster Majken, jag vet det. hon vill bara inte erkänna det)


det fanns en tredje elin också, höhö


jag & bästa lina!


Kommentarer
Postat av: pau

jobbba den tredje elin på kronhallen med? =)

2008-10-19 @ 21:25:26
Postat av: Bea

Tack för en trevlig gårdag! Och tack otroligt mkt till vinet och de jättefina vin glasen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback