sweet dreams are made of cheese

idag var det servering som gällde för min grupp.
det var roligt för en gångs skull :)
trots alla problem och pengar som försvann!

efter skolan gick jag på stan med sofia,
tills jag skulle till synsam för linsundersökning. FAN VA HEMSKT!
haha, kommer aldrig låta nån annan pilla i mitt öga igen :p
usch det var helt omöjligt att ploppa in linserna.
ska dit igen på onsdag då får jag väl med dem hem iallfall.

när jag gick ur bussen här hemma så ringde syrran.
hon fråga va jag gjorde och så.. sen säger jag
"åh det ser preciiis ut som du står här lite längre bort"
så ser jag tjejen vinka..
DET VAR LINA :D :D

så vi har lagat mat för en stund sen
och ska snart ner till pappa och överaska honom :)


Kommentarer
Postat av: sofia

nej fy va kul :) !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback