alltid gött med degis

att sitta inlindad i ett täcke hela kvällen i kylan och mörkret med massa tända ljus, att lyssna på discomusik och höra folk som ringer in till radion med konstiga dialekter. att äta pizza, godis, att dricka cola och kaffe medans man gör allt det där är degning så det skriker om det. en äkta degiskväll och det var mysigt. att sedan gå in och lägga sig i papi poos stora säng och att lyssna på björne-imitationer och att prata sig till sömns var också skönt och degigt.

nu ska jag äta upp min currypizza för min degishelg är inte slut än! imorgon vaknar jag ju upp och är som en ny människa.


Kommentarer
Postat av: Edwin

Till mitt största fan degkaninen!

Postat av: Paulina

detta är sjukt.. men du vi måste ju ses eleler ?!?!? whaaaaaaat liksom :(

2009-04-26 @ 23:40:57
URL: http://dahlbomadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback