det finns amish i min klass

förr i tiden mosade man ner amish-människor i påsar och slängde dom i floden. haha. imorgon är det redovisning. det ska bli spännande att se om jag klarar av denna redovisning utan att bryta ihop och springa därifrån, fnissa mig till döds, säga något pinsamt eller börja prata baklänges, tappa bort mig eller rösten, kanske prata på något annat språk eller så kanske jag lever mig in i det så mycket att jag börjar prata gammeldags tyska och gör en knut i håret och låtsas mjölka en ko eller något. jag vill inte veta hur det kommer gå. herregud. att redovisa har aldrig varit och kommer aldrig att vara min grej.

titta, det ser ju nästan ut som HR3. jag ser en som sover och en väldigt kort person. sedan är det sophie, madde, hanna, sofia och jag här längst fram. (alltså, sophie är tjejen här längst fram. jag börjar redan prata baklänges) behöver jag ens säga vem personen brevid mig är? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback