en rolig liten krabbs

krabban kapade av något idag. hahaha, hon är så rolig. förlåt. men, haha. rolig(!) vågar ej säga vad hon kapade av för då kanske hon kapar av en fena mig på imorgon med hennes vassa klor. (eller med en *gonfransböjare, hoppas ingen mer än krabban själv förstår). love yu. krabban & ansjovisen forever. pooooooss pooss!

jag fick föressten vg på whiskeyprovet. jag vill och ska ha mvg i dryckeskunskap. är det något jag är doktig på så är det väl.. alkohol? sorligt nog. haha. pluggarn. jag elskar skolan. vart tog ig-eller-iallafall-g-minus-i-nästan-alla-ämnen-anna vägen undrar jag? glad att slippa tjuta för att jag får ig efter ig efter ig på varenda grej. har redan kännt mig tillräckligt dålig genom åren så har väl rätt att vara lite stolt. haha. japp. hejdo.


Kommentarer
Postat av: das krabba!!

men gulledig! aj lav yu too, så verry muchiiiii :) <3

Postat av: annis ansjovis

love yo muchomucho krabbi!

2009-04-22 @ 09:09:27
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback