flice the cat


så go att man nästan vill grilla henne. min gamla katt flisa. GOSIG. titta va liten och tjock. helt perfekt. en sån katt vill jag ha igen. SÖTSÖT. varför, VARFÖR fick vi inte ha kvar henne för, undrar jag? (lina var rädd för detta lilla monster, men TITTA PÅ HENNE. inget monster!) jag saknar flisa, findus och linus. mest linus. han var inte lika söt som flisa men han var min bästaste bästa vän och jag har aldrig älskat någon så mycket. kom tillbaka kattfan. vill mysa och dra lite i din håriga, svarta, långa, fina och jättemjuka päls. katter är livet. jag kommer nog vara en sån som dör med 50 katter omkring mig. (nöjer mig med en, eller två. men man vet ju aldrig. kan ju bli knäpp(are)) jag hoppas att min man var ärlig när han typ tusentals gånger har sagt att vi ska skaffa katt. jag vill verkligen ha en katt. du ljuger väl inte?

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vi skaffar en katt om den inte gör följande:

1. Repar min bil

2. Går in i min bil (dvs utan bur)

3. När den väl går in i bilen så drar den inte med sig halva mellan Sveriges tallbar in.



Men lägg huvudet på sne och le lite så löser det sig nog :)

2009-04-07 @ 23:21:05
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Du får klappa, gosa och snosa på mig katt i helgen ska du se :) Det gillar mollygumman, hon har vart på mig heela natten.



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback