im also sitting in the boring school, like sofia

hej hupp hopp. vi har samhällskunskap och ohohoj vad det är loligt. jag skriver bara ut miljarder papper om pakistan, bara för att. har säkert 40 papper som jag inte har ett dugg nytta av, tror jag. hej och hå. idag ska vi överraska stina som fyllde 60 förra veckan med tårta. jag längtar. mmmums. nu ska jag skriva ut lite mer fakta. haha. imorse försov jag mig en timma. fattar ej vad som händer med mig. jag bara sover och sover och sover nu den senaste tiden. till och med på dagen. värsta tanten. men jag är ju mysig. haah. hejsvej.

Kommentarer
Postat av: sofia

du är jätte mysig <3

Postat av: annis

du är nästan lika mysig som mig. love

2009-04-22 @ 09:28:06
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback