jag är stjärna, jag såg stjärnor

idag har stjärnan spelat bowling. så himla doktig. käglorna flög och flängde. herregud. jag är på g. ok men överdriv inte anna. men duktig var jag. idag. strike strike strike osv osv osv. imorgon ska jag servera och göra gäster nöjda. längtar tills vi ska äta frukost. det är alltid så mysigt. det är NÄSTAN godare än vad det är hemma och jag älskar min frukost här hemma. då förstår ni. fast det var klart mycket bättre i ettan när vi fick ägg!!! en gång knäckte någon liten filur ett ägg på min panna. det var säkert min egen idé och det var skitkul! hoppas vi får ägg imorgon för då ska jag be någon knäcka ett ägg på min panna igen. haha. nu ska jag såva. hej gnatt.


mysarklassen


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi fick tom. påskägg! ;)

Postat av: annis

hahaha det kunde vi ha knäckt i min panna ;D vart tog det vägen? haha, det försvann när jag var ute och plockade blommor. haha. åt du upp det eller?

2009-04-18 @ 00:29:36
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback