jag behöver en kram, eller tretusen


raggarannis med bilen ola. vill ha tretusen kramar av någon, någon snäll liten människa, för att jag har jätteont i ryggen och min tå är blå och imorgon ska jag till tandläkaren och där ska jag laga två hål och lisa på synsam ringde mig förut och vill inte träffa mig på torsdag och och och och och jag har ätit så mycket godis idag och mina händer ser döda ut (mm lila, gråa, rynkiga, bleka, torra) men jag är bara 19 år så de borde vara lena, mjuka, fina och inte alls så bleka, som alla andra 19 åringars händer. lite ledsen är jag. känner mig därför udda och utskrattad. jag är så liten och rynkig. stackars mig. KRAMA MIG.

Kommentarer
Postat av: paulina

om du springer ut på den stora gräsmattan här ute med garagen du vet mellan oss så ställer du dig under trädet så ska ja komma o krama dig :$

2009-04-07 @ 23:01:57
Postat av: anna

åååååå ja, jag springer ut direkt. fast brevid träden. har aldrig kunnat gått under de dära träden. usch. känns som de ska rasa ihop och döda mig. haha fjantig. men jag kommer, kramarn! om 2 minuter!! SPRING

Postat av: sofia

du ska få en bamse kram av mig när vi ses :D <3

2009-04-07 @ 23:13:39
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback