jag hoppas på en alldeles för sen försovning imorgon

imorgon är dagen jag länge fruktat. den muntliga delen i nationella provet i sv b. OCH projektarbetet ska vara klarrrrt och lämnas in. jag är inte klar med något utav det. bra annis, bra. ska iallafall gå upp jättetidigt, om jag nu kan somna. har druckit lite för mycket kaffi nu på kvällen för att orka göra det hära som jag inte ens har gjort. bra där, ännu en gång. imorgon kväll ska jag iallafall dricka öl, och om ni bara visste hur mycket jag har längtat efter öl! har nog inte ölat på flera månader. sugen är jag. alltså. en vacker dag (eller nej, någon regnig och tråkig dag) ska jag räkna hur många gånger jag skrivit ordet "sugen" i min blogg. det vore intressant att veta, eller hur? täntke väl det. sov gott, och tack för att ni önskar mig lycka till imorrn, tack tack tack, det värmer. puss på er gyllerompor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback