känner mig trög

vill ut i det soliga (och lite blåsiga) vädret men jag känner att jag måste göra projektarbete. har hållt på med det sedan kl 11 och jag börjar bli jäkligt trött, för allt är helt rörigt. hanna & kalle var här förut och hjälpte till och fixade. fyfanfyfanfyfanfyfan vad detta är tråkigt. blöööööö, mår illa gör jag också, för att jag hävde i mig en jäkla massa smoothisar och någon chokladyoghurt som visst inte var så speciellt god. förlåt att jag gnäller men jag slog i en tå förut (den är nu blå och värker jättemycket) och trots att solen lyser in så är detta en skitdag och jag vill bara lägga mig och sova nu och vakna upp igen på.. onsdag eftermiddag, för då kommer lina hem! och det är väl det enda roliga som kommer att hända på mitt underbara, men ack så värdelösa lov.


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Oh vad jag längtar hem till er :) Jag kommer sova mest hos pappa tror jag för vi ska ha molly där :) Kanske sover nån natt hos mamma bara. Hoppas din skitdag vänder snart ;D



puss

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

hihi ja det var ritkigt mysigt :) i know det var därför jag la upp den ;D höhö. bersåååå.



japp visst är det :) du kan väl sova där nån natt kanske? fast rasmus kommer nog också sova där tror jag. men nån natt kanske vi kunde sova där bara du och jag och ha en lite siskväll? :)



puss

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Det kan vi lätt göra :D



Ja grilla vore ju hur kul som helst :) Men jag kom på det att rasmus kommer nog sova alla nätter där eftersom alla hans syrror kommer till svartå = fullt hus! Men vi får se :) Vi kan mysa litte ändå ;D

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

hehe kanske de ;D då säger vi så!



jag kommer hem vid fyyra. med lilla mollis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback