måste baka innan jag blir galen

jag är jättesugen på att baka något smarrigt. så sugen att det vattnas i munnen men jag har ont i magen, så det är konstigt. men vill bara baka. herregud. måste baka. någonting. synd att jag är så dålig på att baka bara. (VA FASEN SKA/VILL JAG PLUGGA CAFE & KALLKÖK FÖR DÅ?) men typ. ÅÅH, är sugen på att göra såna där gifflar som jag, hanna och david gjorde för nån vecka sedan. fast med ÄNNU mera salt. hahahaha. sen ska jag bjuda david som jag vet älskade de där salta gifflarna så otroligt mycket, innerst inne så gjorde han det. salt är gott. bröd är gott. salt bröd. mmmhmhmhm. känner att jag blir galen. måste ha bröd. alltså jag blir arg om jag inte får dega med någonting och kleta runt och mjöla ner och tjohej tjåhå.skulle kunna skriva ett skitlångt inlägg om hur sugen jag är på att baka och allt men jag bestämmer att jag ska sluta här och nu för annars blir det jobbigt för mig och för er. i wanna bake. men jag fortsätter ju? hallå. GÅ OCH BAKA. jag orkar inte. hejdå. (jag kommer inte baka, brukar känna såhär och det slutar med att jag sur för att jag inte kan baka och slänger skiten eller så lämnar jag över det till någon annan typ mamma, pappa eller lina, men lina är inte här, och inte pappa heller och mamma är upptagen.) så jag ska inte baka.
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

hade jag varit där hade jag bakat åt dig lillan :)







puuuuss!

Postat av: anna

haha, du hade fått tagit över menar du:) kan inte du skciak hit några bullar som du bakade för ett tag sen, om inte du o din man och molly har ätit upp dom än? :D är sugen på det också. haha. du vet var jag bor! ;D PUSS

2009-04-22 @ 20:36:44
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: hanna

gifflarna blev ju jätte goda ;D och om david inte tyckte om dom, varför skulle de då ha tagit med sig en påse till karlstad? :D:D

2009-04-22 @ 20:47:41
URL: http://hannal.bloggagratis.se
Postat av: anna

haha ja vet! han älskade dom innerst inne :D

2009-04-22 @ 20:51:31
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback