rabarberpaj

"något går sönder" stod det i mitt horoskop idag och DET STÄMDE BRA DET. jag var så glad att jag äntligen gjort klart en rabarberpaj och åh så god jag trodde den skulle bli. jag var inne i någon annan värld när jag tittade på min vackra paj, som jag var påväg att ställa in i ungnen *KRASCH* (jag var framme vid ungnen tidigare än vad jag hade räknat med) och hela pajen och pajformen ligger utspridd över hela golvet. i horoskopet står det även att en överraskning väntar här hemma. även att jag skulle få besök. än så länge har bara mamma kommit hem och hon hade inte ens någon överraskning med sig. BUUUU dåligt. men det första stämde ju iallafall. alltid något. jag älskar horoskop. läser typ 5 olika varje dag och på nåt sett så brukar något alltid stämma. jippi.

nu skall jag tråka tråka tråka kråka tråka kråka all day långkalsong. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback