så många är fula

åh, nu sitter jag här i skolan, gråtandes (men faktiskt) med 40 papper om pakistan idag igen. jag sitter även här med sophie också, inte bara med 40 papper och tårar i ögonen. hon berättade att 18% av gambias invånare är fula. jag är hungrig. vill äta frukost igen, alltså. någon sitter och smyger på mig. i can feel it. jag och sophie pratar något pakistanskt språk som kallas för urdu med varandra.
- Salaam. Mera naam Anna hai.
- Salaam! Mera naam Sophie hai.
- Tum bohat khubsorat ho. Tumhain cricket khailna hai?
- Mian bohat thak gia hoon. Kiaa tum kisey waqat chai pay ana pasand karo gaay?
=
- Hej. Jag heter Anna.
- Hej. Jag heter Sophie.
- Du är vacker. Vill du spela cricket?
- Jag är så trött. Vill du komma över på en kopp te nångång?

Kommentarer
Postat av: smygaren

jag sitter och smyger på dig. du tillhör de där 18% i gambia som är fula. hahah!

2009-04-23 @ 09:47:23
Postat av: Sophie

Meri baat suno. Tum bohat khubsorat ho, mian tum say piar karta hoon!

Postat av: den snygga till den fula:

krummi das hu hajty!

2009-04-23 @ 09:56:03
Postat av: annis

Cinema pay milta hian, non badja! khuda hafiz!

2009-04-23 @ 09:56:49
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: anna igen

(den var till sohpie, men det förstår hon nog.)

2009-04-23 @ 09:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback