nynnar samma sång

jag gick upp tidigare än vad jag behövde imorse och fixade värsta frukosten. sedan kom jag ut i det härliga, soliga vårvädret och blev jätteglad och kände lycka! det gjorde nog att det gick bättre än vad jag hade räknat med, på nationella provet. så det var ju topp. var först ganska irriterad och arg för jag kunde inte bestämma vad jag skulle skriva om. när jag sedan suttit där i nästan en timma så brann pennan ungefär (nästan som en bil jag såg idag, jäklar vad det rök om den!) och jag skrev jättemycket. när jag var klar så såg jag att jag nästan var ensam kvar, hehe. jag gick ut i det soliga vårvädret igen och sen dess har jag varit ute nästa hela dagen. jag har sett massor av våriga saker som t ex en gubbe som matade fåglar vid älven, barn som åkte skateboard, blommor, en tant som satt och solade på en trappa medan hon målade naglarna och drack kaffe, jag såg nästan ingen snö, jag hade inga vantar på mig, luften är jättevarm, jag har sett flugor, fjärliar och myror och lite såna där våriga saker. den där tanten som satt på trappan inspirerade mig, men jag har ingen trappa så jag satt på en stol i solen istället, och drack saft och lyssnade på musik. härligt alltså. jag hade inte ens jacka eller några skor på mig!
 

Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

haha ne inte jag heller först :P

Gött att nationella kändes bra, hoppas det gick bra! Va härligt det låter med fjärilar och så. Här är det också superduperfint idag. Alldeles varmt i luften.



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback