uppe med tuppen (inte pappa)

jag har redan hunnit med att äta frukost ute i solen. det var skitvarmt ute och klockan är inte mycket om man säger så. och då var ju klockan ännu mindre när jag satt där ute och brändes. skönt var det. varför jag vaknade sådär tidigt är nog för att jag somnade kl 10 igår. (egentligen kl 9, men jag vaknade och gick upp och stängde av datorn vid 10 och somnade igen jättesnabbt.) och så är jag ju morgonpigg också. tror aldrig att jag har sovit till längre än kl 12. eller jo. men inte längre än till kl 1 kanske. haha. jag får panik av att jag har sovit bort hela dagen. så när jag har vaknat upp runt kl 12 så känns det inte okej. haha. sova kan och kommer jag göra i graven i miljarder år så vafan. lev. var vaken, upptäck saker, lek, ha kul och sådär. jaja. nu ska jag dricka ännu mer underbart gott och lite för starkt kaffe. jag är sugen på att dra ut och springa men. MEN MEN MEN jag har så ont i ryggen så att då skulle jag svimma om jag gav mig ut. inte värt. gjort det förut och tjohej, det var inte kul. blä. kul att jag snart inte klarar av att träna någonting. saknar att spela fotboll. det var kul. mycket skitsnack och tjafs (tjejer alltså!), men kul att spela.

Kommentarer
Postat av: Maddiiee

Annis vi kan spela fotboll nån dag ;)

2009-04-25 @ 10:07:12
Postat av: annis

haha jaaaaa, bara du kör försiktigt så du inte skadar lilla fossingen igen :p

Postat av: maddiiee

tss, haha, det tillhör att skada sig ;)

2009-04-25 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback