brum brum

pappa tyckte det var dags för mig att övningsköra lite idag, efter många suckar och många men så satte jag mig bakom ratten och körde till coop där jag köpte godis bara för att jag varit så doktig. tror nog att det var i oktober nångång jag senast körde. men jaha, bara för det så behöver ni inte tjata eller tro att jag är på g med det där körkortet. kommer troligtvis aldrig få det lille kortet i handen. eller ja, aldrig och aldrig, men inte än på några årtionden. att tjata på mig får mig inte att ta tag i det heller. jag är en sista sekunden-tjej, så när jag är sisådär 80 år kan ni kanske, om ni har tur, se mig där komma farandes & tutandes i en liten skruttbil. sen äre krasch & boom så är jag död. sista sekunden var det ju. jag vill inte ha körkort.


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, men samma här. vill inte heller ha körkort typ, så himla otaggad på det, hahahHAHAH.

Postat av: anna

hahahah eller hyr. BÖÖÖÖ, det finns ju liksom buss, tåg, spårvagn, cykel och taxi. sånt fonkar mycket bra! haha, så man klarar sig så bra utan. WÖ

2009-04-13 @ 08:30:44
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback