once, when i was little


robert, lillanna, sofia f, petra och lina.
saknar mitt lilla fjantgäng. tro det eller ej, men vi var kvarterets värstingar. en gång blev det så galet att jag bröt handen, när vi var ute och jagade den konstiga gubben med den lilla hunden. jag och sofia tappade bort hästar. jag och robert blev jagade med en kniv. petra hoppade upp på en lastbil som åkte iväg. lina och jag blev jagade av hundar. en gång var jag väl så dum så att roberts lillebror låste in mig, och där fick jag sitta. (fast det hände flera gånger när jag tänker efter)

Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

hahah :D så himla gullig bild. Kvarterets gäng. Sprang över alla gårdar. Haha kommer ihåg det där med petra. Så roligt :D



puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback