valborg ju

hittade en bild på mig som va rätt så söt, som var tagen för prick tre år sedan upptäckte jag. men ångrade mig. haha. ser så grisig ut. bö. men söt. söt gris. nu ska jag snart åka till karlskoga för att sedan öla. gött gött. man skulle ha varit på chalmers idag har jag hört. värsta partyparty med alla rosaklädda människor. måste dit snart igen och dansa med kossor. haha. men idag är det karlskoga som gäller och öl. tjingfjong. ni kan få en annan bild på mig som kanske är 2 år gammal. där jag trodde jag var cool och hade jättelångt och tjockt hår. nu vet jag inte vart mitt hår har tagit vägen. kul. är nog flintis snart.


Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

sååå synd att du inte är här :D skulle vart grymt roligt! Kom hit nån helg =)



puss hoppas du får det trevligt i kalleskoga ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback