vill inte baka bröd längre

har helt plöstligt lust med annat nu. typ att måla väggarna gröna eller äta hallonsylt. är det något jag BORDE göra så är det väl att plugga (svenska nationella blöblöblöbö, nej. samhällskunskap, öh, vad mer? inget mer. bra. men nej) och städa och äta (ja, men hallonsylt) fortsätta diska, duscha, äta hallonsylt (men ja, jag älskar hallonsylt, brukar äta bara det utan något till, gooooodis) plocka upp ett påskägg som ligger på golvet, eller iallafall leta efter den andra delen till ägget, hatar när det fattas något, borde smörja in mina händer med någon mirakelkräm för jag vill inte bli kallad för torris längre och jag skäms över mina händer, flytta på en femhundralapp som har legat här på skrivbordet sedan februari innan den försvinner eller kanske råkar bli uppsugen (kan man säga så?) av en damsugare eller så kanske en fågel flyger in och biter sönder den om jag öppnar fönstret. men ja, det är så mycket som jag borde göra som jag ej gör. för att jag inte ska bli stressad och sådär för att jag kan ju inte göra allt på samma gång, så skiter jag i att göra alltihop (förutom att äta hallonsylt för gud va sugen jag är). hejhopp!

Kommentarer
Postat av: sofia

gå o lägg dig anna :P

Jag har i alla fall varit duktig idag även fast jag inte tog en alvedon så här sitter jag och har ont i huvudet o ska sova :) Så god natt älskling så ses vi imorgon <3

Postat av: anniiis

har inte tid att sova nuuuuuu. haha.eller så har jag det. hm. kan ej bestämma mig. men jag har redan sovit så mycket idag så jag kan inte sova. ååååh. schuuut mig, lilla skaldjuret! gött att du varit duktig men ta alvedon nuuuuuuuudå? haha, din segis "jag ska ta alvedon såfooooooort jag kommer hem för jag dör annars" <3 hejhupp ses imårrn. längtarlängtar! haha

2009-04-22 @ 21:44:58
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: sofia

hahha, uppsugen. jag dör. men ät hallonsylt då, eller köp. gött är det. fast jag gillar såndär blandsylt också. du vet med lite blåa bär i också typ. blåbär eller vad der är. jag har massa mirakelkrämer hemma som du kan testa!

2009-04-22 @ 22:05:45
URL: http://fifique.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha UH. uppsugen är det nya ordet. men jag förstår vad du menar, haha:) mmhmmh älska sylt. fast hallonsylt är bäst. möpiiiii du, det gör jag gärna. haha! orkar ej torrishänds något mera :p

2009-04-22 @ 22:41:35
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback