what


först kunde jag inte se vem som var vem. var det lina till höger, jag till vänster, eller hur var det? kom fram till att det är jag på höger sida iallafall. såg det på våra händer. haha. ibland var vi rätt så lika, syster och jag. det brukade alltid vara jag bara som åt på bilder. (skulle alltid ha en bulle i käften eller en gaffel iallafall, eller nåt, men på den här bilden åt vi ju båda två..) (sen så har alltid lina gillat dricka mer än mig, och där står det ett tomt glas, så det måste vara lina. mitt ser ju inte så använt ut).

Kommentarer
Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Haha jösses vad du fick filosofera fram det där ;D Djupa taknar. Men du har så rätt!



puss

Postat av: L I N A S Ä N G L A R

Va söt julia var föresten ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback