fight fight

igår mötte vi lorina på stan och tog oss några öl. flera gånger under kvällen hörde jag någon som skrek ANNAAAAAAA, efter mig och jag trodde det var någon galning såklart så jag vågade inte titta. men tillslut så kunde jag inte gömma mig längre och då var det pehr på mitt jobb som hade varit på samma ställe som oss hela kvällen och det var såklart han som ropat efter mig. haha rolig. ja skämdes jättemycket och bad om ursäkt för att jag varit så töntig. när vi kände att vi var klara där så tänkte vi gå in på bryggeriet men där var det slagsmål och vi hoppade såklart in i bråket, så vi kom inte in. närå. vi orkade inte vänta tills de bråkat klart så vi gick till burger king istället.

Kommentarer
Postat av: Lina

buurger kiing, chalalalaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback