fortfarnade besvärlig

hostan är verkligen duktig på sin grej. när jag la mig inatt fick jag sån där jobbig panikhosta och jag gjorde allt för att hålla inne den. (risk att resten av göteborg eller iallafall hela lägenheten skulle vakna arga och irriterade om jag lät den komma ut). det var så jobbigt att jag blev snurrig och mådde illa. haha. ställde mig och skämdes i det mörka köket och hostade så tyst jag kunde mot en tröja och svepte några glas vatten och en hel del halstabletter. inte hjälpte det inte. 

gäspandes sitter jag här och lyssnar på p3 och dricker lite kaffe. är så sugen på att ge mig ut på en hurtig liten tur i det
.. inte så vackra vädret senare idag. så får vi se ifall jag blir ensam här i några dagar eller inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är besvärlig, men du är härlig! =D

2009-08-24 @ 10:52:16
Postat av: annis

en aning mullig, men jättegullig :D

Postat av: Anonym

Gulleplutt!

Aja baja,

Lugn i stormen, lugn i stormen!

2009-08-24 @ 12:27:55
Postat av: Lina

you are not aloooone, i am here with yoooou

2009-08-24 @ 18:08:50
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback