satt på bussen och såg att jag hade ketchup på armarna

hej hej, kan du jobba? godmorgon, japp jopp jamen visst, det kan jag. hehehe. ska bara upp o hoppa. tjopp tjopp iväg. stressigt och varmt och inte mycket mat i magen. men nu har jag ätit kycklinggryta och snart blir det kaffe. snart är jag nog mig själv igen. alla är typ sjuka på jobbet. går bara och väntar på att det ska bli min tur nu. 

 

nu är det ju way out west och det hade jag velat gått på, men istället ska vi nog vara hemma ikväll och titta på tv och ha fredagsmys för det är ju visst fredag redan. eller så kanske det blir en tur på stan senare istället. vem vet? jag hoppas på det sista men personen som jag tänkte hitta på något med ikväll ligger.. däckad.. på sängen. trött hon är, stackarn. ska gå och ge henne en kopp kaffi nu. hejda.

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja han är sötast :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback