inge bra med kvitton

även fast det är ganska varmt ute fortfarande så känns det att hösten är på gång och för första gången på tolv år så behöver jag inte gå tillbaka till skolan, vilket många andra behöver göra nu. konstigt och läskigt, men skönt. 

 

idag jobbade jag. på min lunchrast gjorde jag en whopper bacon cheese á la annis, skitgott, äre jag som är kingen eller? har faktiskt aldrig ens ätit en vanlig whopper förut.. konstigt kan man tycka. 

 

när jag hade jobbat klart svängde jag förbi pressbyrån. tjejen som stod i kassan sa jätteglatt att jag var hennes första kund nånsin och det var stort för henne. hon var jättenervös och blev skitskraj när kassan hoppade ut i magen på henne. hon skrattade fram ett: vill du ha kvittot? och jag svarade: nä, det är inge bra. (skämdes lite och tänkte vadå, nä det är inge bra? åå, lär dig svenska anna) jag vet inte riktigt vad hon trodde att jag menade men antagligen att jag inte ville ha något kvitto för jag fick inte något iallafall. hejdå sa hon och vinkade lite med ett stort leende. 

 

 

snart ska vi in till stan och titta på markus krunegård! tjarå


Kommentarer
Postat av: sofia

haha du är så söt :)

min knäppa vän :) <3

Postat av: Anonym

nej jag tror inte de. eller så fick vi inte lära os så simpla saker som att steka faligkorv :P undra varför, kanske för att den är farlig? :P höhö

2009-08-12 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback