JACKPOT, sa han och jag skrek NEEEEEJ!

alltså, så här ligger det till.. DET KÄNNS SOM DET HÄR VAR VÄRLDENS SÄMSTA HELG ATT ÅKA TILL DEGERFORS PÅ. åker från molly (dåligt samvete, klarar hon sig själv?) och från soliga och härliga göteborg och sätter mig på ett STEKHETT tåg i två timmar där man höll på att avlida.. jag menar det verkligen. satt brevid en kille som luktade jätteäckligt också. sedan när man är framme i lilla degerfors, skriver chefen sms och säger: JACKPOT! DUBBEL LÖN FÖR ALLA SOM KAN JOBBA IDAG FRAM TILL 23!! (vafaaaaaaaaaaaan) och dessutom fanns det en massa andra tider hela helgen också. (HÄHÄ, dör lite). sedan går solen i moln, precis när jag kommit hem till pappa, och jag som hade tänkt att sola, vilket jag inte gjort sedan i juni säkert! GAH, förlåt för att jag är tjurig men JAG ÅNGRAR MIG.

fast lite kul får jag väl förhoppningsvis här iallafall. nu ska pappa fixa räkmackor åt mig, ikväll blir det lite grillning och imorrn blir det nog statt med krabban! (ska ju få dansa med min man där.. hoppas på lite MJ då, så vi kan visa vad vi går för!) och så har jag MASSOR av vinbär och andra gottigheter i träggårn och blåbär som pappa plockat och så hade pappas kusin carina kommit hit med nybakade bullar igår tydligen. gott gott. hon är så snäll, lilla carina. ja. det är väl det ända roliga som händer för annis pannis i degerfors.

/ tjurisen från underbara göteborg i meningslösa degerfors haha

Kommentarer
Postat av: krabbiii

skaka skaka skaka skaka rumpa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback