hej och hå, så det kan gå

skitdag. jag började den med att svimma framför diskbänken imorse. minns hur allt blev svart, hur det började brusa i huvudet, att allt bara krympte och att jag inte klarade av att ställa ner ett glas på diskbänken, helt plötsligt sådär. nån sekund senare var det vatten över hela diskbänken och jag låg på golvet. varför jag svimmade vet jag inte, men jag hörde att jag såg ut som en sims-gubbe som svimmade, lite dramatiskt sådär kan jag tänka mig. nu känner jag mig jätte febrig, matt och fortfarande lite yr. trots att det varit jättevarmt idag och att solen stekt, så har jag gått i tjocka kläder och jacka och fortfarande frusit häcken utav mig. har fått i mig lite pizza idag iallafall och det satt fint, trots att jag inte direkt hade någon aptit så tvingade jag i mig det. blir nog lungt idag eller?

Kommentarer
Postat av: Mamma...



men kära Du.....har du svimmat...????????? Brukar du göra det...?

2009-08-20 @ 07:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback