livet innan det kunde jag utan och innan, jag kunde haft det så föralltid

(SKA SLUTA KIDNAPPA LINAS DATOR, ALLA MINA BLOGGINLÄGG BARA RYMMER IVÄG VARJE GÅNG)

(gör ett nytt försök nu ändå för min dator är avstängd)

 

vi håller på att baka mjuk pepparkaka (eller okej, lina bakar). luktar smarrigt. idag är det trist väder. vi tog en sväng in till stan. köpte en babyrosa tröja, en kjol, ett linne och ett busskort. inte så konstigt att jag inte har råd med en lägenhet i vasastan (hittade en jättefin igår som jag någon gång i livet ska bo i) vi gick på avenyn igår kväll. på spårvagnsspåren. tittade mot poseidon. där spelade visst europe. pappa typ tvingade dit oss för att titta åt han. snälla som vi såklart är, gick vi dit. men han behöver ju inte veta att vi gick där ifrån så fort vi kommit dit. inte för att de var dåliga utan för att jag hade ont i magen. det behöver han heller inte veta. (jag mår bra pappa) 

 

vill ha kaka nu. men "nej, den måste kallna först jö, ska ha frosting på jööö" säger lina när jag var på väg med kniven för att få i mig en liten mumsig bit i min hungriga lilla mage. åh, suckade jag. 

 

puss puss!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du har inget tålamod annaaa, men nu du, nu blire KAKA :D mums!

Postat av: anne

åååååh vad gott med mjuk pepparkaka!!

2009-08-15 @ 16:31:15
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback