peter i göteborg

wihe, när jag precis satt mig på tåget hem till göteborg, ringde jobbet (fast först råkade jag slänga på luren, ooups) och frågade ifall jag kunde jobba imorgon, 9-15. tur att man satt på tåget nurå så jag inte missar ännu mera jobb, tänkte jag!

när jag kom till centralstation så ringde jag till lina och det var någon snubbe som heter peter som svarade. "hej.. öh. jag hittade den här mobilen på kungsportplatsen.. " jag fick panik och sa "oj , ja jävlar du, men ja skickar ett nummer som du kan ringa, han heter rasmus.. bestäm nåt ställe som ni kan mötas på så min syster får tillbaka den då.." han hette visst inte peter, utan det var ju såklart rasmus som var igång och busade. jag träffade han och lina lite senare i stan. laleh spelade med det var inget bra så vi åkte hem igen. missade veronica maggio som tydligen hade varit jättebra. synd synd synd. 

snart ska de två på efterfest och jag ska gå till alex och sova för att jag ska upp halv sju imorgon. jippi yo jippi yey. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback