tänker ekonomiskt

nu slipper jag ju köpa något gymkort för 300kr i månaden, nu när jag kan gå hem till lina och rasmus och träna alldeles gratis på deras cykel som de hittade här hos alex. (fast jag antar att de skulle börja ta betalt, så jag får väl smyga dit när de börjar skolan igen) tråkigt för dom som redan har ett sånt där dyrt gymkort tycker jag. jo. men igår var vi ute på lite äventyr runt feske kôrka, istället för att hoppa fallskärm, och sedan var mästerkockarna igång och fixade lite käk. hehe.

snart ska jag gå till lina och titta på våra bästa år med henne (kaos på samis bröllop eller? det får man inte missa, hahha) sen ska vi ut och gå i den vackra höstsomriga morgonen. hur känns det då? jo, det känns jättebra.
hejda


Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

haha jag ska med kolla våra bästa år :) spännande att se vad som händer today ;) höhö! och om dem gifter sig eller inte. vilken nörd man känner sig som :P

Postat av: lina

dol / vbå är bääääääääst (L)

2009-08-19 @ 00:40:01
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback