tröga tjuven

är uppe tidigt idag, för lina och jag ska in till stan innan jag börjar jobba. jag hoppas att det blir en fika för det var längesedan.

alltså, det finns verkligen något som jag stör mig på. eller någon, på mitt jobb. herregud. människan är så TRÖG. okej att alla är nybörjare och lite osäkra i början, men han har jobbat där ett tag nu och han är helt säker på att han kan allt och går runt och lär upp ANDRA när han inte ens kan det själv. och det värsta då. en annan kille slängde en hamburgare som hade "gått ut", och så kommer han där och skriker NEEEEEEEEEEEEJ, säg alltid till mig när ni slänger hamburgare för då kan jag äta dom. och det är ju inte bara gamla hamburgare han äter, han äter allt annat också. hela tiden. och springer iväg. hahahaha, börjar låta lite bekant det där. tjuvens bror kanske?




Kommentarer
Postat av: Lina

hahaaa vilken soft kille! "Släng inte maten, jag vill haa!"

Postat av: sofia

haha! vilken tönt :P

2009-09-01 @ 08:45:12
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback