you didnt care and took me for granted

det blev en rätt så nice dag och kväll igår. jag och pappa bjöd några av hans kompisar på grillat kött, färskpotatis och sallad med hur mycket fetaost som helst i. supersmarrigt blev det. saknar riktig mat och speciellt grillat! jag fick sitta och lyssna på många historier om när papi po gjort bort sig. jag börjar märka mer och mer hur lik jag är honom.
på kvällen träffade jag elin. vi drack vin och tittade på gamla kort från västkusten, när jag snott räkor i en hamn en regning natt, när vi shoppade choklad i norge och en del andra härliga kort. sedan vet jag inte om jag vill berätta vad vi gjorde, men kul hade vi iallafall, haha!


Kommentarer
Postat av: Sofia

I dont know.. :) ingen av våra vänner i alla fall. Men kan se :p puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback