hon säger att hon är lättväckt, men det är hon inte alls

har nog aldrig ätit så mycket soppa som jag gjort här nu i sommar. gjorde nyss fisksoppa med rotfrukter och curry och lite grejer i som blev skitgod. annars har vi varit ute på en powerwalk i det fina men väldigt blåsiga vädret.


lina är himla svår att väcka när hon sover. hon brukar alltid somna mitt på dagen och då brukar jag busa lite med henne. här ställde jag buddha, en grytvante, en trasig äggkartong och ett par strumpor på henne. vaknade hon? nej. ändå så skrek jag BUDDHA flera gånger. har kommit på att det ända hon vaknar till är när man spelar sweet child of mine (för att det är hennes ringsignal). jag drog i gång musiken och hon vaknade efter kanske 15 sekunder, förvirrad och började leta efter mobilen, suckade när hon insåg att det inte alls var någon som ringde utan att det bara var lilliannis som var igång och busade lite. (jag har det på film. hihi)

Kommentarer
Postat av: lina

ooooh du är så dum lillanniss! :(

Postat av: lina

ooo joo det är sant men jag syftar på sättet av väcka på. men vänta du bara, du kommer få igen en vacker dag ;)

2009-08-16 @ 15:35:19
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback