ska springa med harar i göteborg

idag såg jag någon (vet inte ens om jag vill kalla denna för någon. något, kan vi säga) som gjorde mig på lite sämre humör, speciellt efter en nästan sömnlös natt. när jag känner sådär så vill jag bara springa, springa, springa och kunde inte sluta att se en skog framför mig. måste nog dra upp till råbäck sedan och springa av mig lite som på den gamla goda tiden. fast med tanke på att jag som vanligt har ont i ryggen/axlarna och att jag säkert inte tränat sen i april eller nåt, så vet jag inte hur långt jag kommer med det. måste se till att ta tag i det där för jag känner mig som en gammal tant i kroppen. (får svårt att andas bara jag tänker på att springa) men när jag kommer tillbaka till göteborg igen så är jag en av alla som skuttar runt (det kryllar av harar där ute) på lindholmsallen, så det så!
 


en skuttande annis i en skog
(PASSA BILDEN ELLER VAAAD? fattas bara en hare och träningskläder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback